We bring you the best puerh tea from Yunnan. Contact us: 018 358 1121.

Sunday 22 December 2019

DARAH TINGGI TURUN DENGAN MINUM TEH HIJAU PUERH

Sejak seminggu dua ini, pelanggan yang menghubungi kami dan memaklumkan mengenai tekanan darah tinggi menurun setelah minum puerh tea makin kerap. Dua di antaranya adalah seperti di bawah. Kami mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi berkongsi feedback puerh tea yang telah anda dapatkan dari kami di Kedai Teh Cina Muslim, TeaZheng. Sesungguhnya, dengan feedback dari anda, membuatkan kami semakin bersemangat untuk menyebarkan kebaikan dan manfaat teh puerh by TeaZheng ini. 

Namun di sini juga kami ingin tekankan bahawa puerh tea BUKAN ubat untuk merawat darah tinggi. Tidak sesekali kami "overclaim" dengan menyatakan puerh tea mampu merawat darah tinggi. Tidak! Puerh tea hanya salah satu dari beribu alternative atau ikhtiar dalam membantu mengawal atau menstabilkan tekanan darah tinggi. Kajian dan publish journal mengenai puerh tea dan darah tinggi telah banyak. Dengan amalan yang konsisten, insyaAllah dengan izin-Nya.

Testimoni 1:


Pelanggan kami yang bernama Puan Mimi di atas begitu teruja berkongsi bacaan tekanan darah terbaru beliau setelah hanya kurang sebulan mengamalkan puerh tea. Sebelum mendapatkan puerh tea dari kami, beliau telah maklumlah pada kami bahawa pelbagai ikhtiar telah beliau cuba sebelum ini untuk menurunkan tekanan darah, namun semuanya tidak membuahkan hasil. Walaubagaiman pun, alhamdulillahh, berkat tidak berputus asa, beliau menemui jawapan dengan amalan puerh tea yang di bawa dari TeaZheng. Tekanan darah Puan Mimi akhirnya menurun. Kami di TeaZheng mendoakan semoga tekanan darah Puan Mimi sentiasa stabil dan diberi kesihatan yang lebih baik. InsyaAllah.

Testimoni 2:


Testimoni di atas pula dikongsi oleh pelanggan regular kami yang kami panggil Kak Yati. Walaupun dah lama beliau dapatkan puerh tea dari kami, jujur beliau kongsikan kerana kesibukan dengan tugasan harian, kadang-kadang beliau terlupa untuk istiqomah amalkan puerh tea. Satu keadaan yang kami tidak mampu kawal untuk mana-mana pelanggan kami. Namun alhamdulillah, apabila beliau sedar tekanan darah makin meninggi, secawan puerh tea panas suam terus jadi penyelamat untuk segera turunkan tekanan darah. Hanya beberapa jam selepas itu, tekanan darah terus menurun. Syukur alhamdulillah. Namun kami harapakan semoga semua pelanggan kami boleh jadikan puerh tea ini sebagai betul-betul amalan harian untuk mendapatkan hasil yang lebih baik. InsyaAllah dengan izin-Nya.


Puerh tea ada banyak gred. Salah satunya adalah seperti gambar di atas yang diberi nama Ma-Hei puerh tea. Ma-Hei puerh tea ini hanya berharga RM90 sahaja untuk penggunaan 3 ke 4 bulan. Jika anda ingin merasa dahulu puerh tea kami, anda boleh berkunjung ke premis kami di Bangi Avenue, Kajang untuk menikmati sendiri puerh tea secara percuma. Boleh booking slot temujanji untuk sesi bancuhan tea di sini. Namun jika anda ingin mendapatkan penjelasan lanjut atau ingin terus membuat tempahan, jangan segan silu untuk terus whatsapp kami dengan menekan icon whatsapp di bawah.


TeaZheng
Kedai Teh Cina Muslim



Share:

0 comments:

Post a Comment

Ingin lebih jelas whatsapp ajer terus..

Contact Us!

Contact Us!

HALAL FROM YUNNAN

HALAL FROM YUNNAN

Featured Post

SIMTOM LEPAS RAYA - LEGAKAN DENGAN PUERH TEA TEAZHENG

Mesti ada yang mengalami seperti gambar di atas kan? Semuanya gara-gara pemakanan. Pemakanan yang tidak terjaga dan tidak teratur sepanjang ...

About Me

My photo
I am puerh tea addict! You may ask me about puerh tea via 018 3581121.
Powered by Blogger.

PROMOTION

Total Pageviews

Definition List

Definition List

KAMI BAWAKAN YANG ASLI

KAMI BAWAKAN YANG ASLI

Ordered List

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support