We bring you the best puerh tea from Yunnan. Contact us: 018 358 1121.

Monday 23 December 2019

PENDAPATAN TAMBAHAN DENGAN TEH HIJAU PUERH


Boleh ke nak dapatkan puerh tea dari TeaZheng, tapi nak jual balik dengan menggunakan jenama sendiri?

Kenapa tidak? Dah ramai dah pun yang buat. Dah ramai dah pun yang berjaya menjana pendapatan dengan menggunakan jenama sendiri hasil dari jualan puerh tea dari TeaZheng.

Kami tak wajibkan pun guna jenama TeaZheng.

Lebih mudah kerana anda tidak terikat dengan sebarang syarat! Jenama anda, sudah tentu peraturan anda yang tentukan sendiri. Contohnya seperti berat, harga jualan, margin, semua anda boleh tentukan sendiri. Namun jika anda perlukan khidmat nasihat dari kami, kami berbesar hati membantu apa yang perlu tanpa sebarang cas tambahan.

Apa yang anda perlu lakukan hanyalah mendapatkan harga jualan borong dari kami. Dengan harga borong, sudah tentulah anda akan untung berganda-ganda. Bagaimana nak dapatkan harga borong?

Yerr, whatsapp kami supaya kami dapat bagi penerangan yang lebih jelas. Jika anda tinggal berdekatan dengan kami, boleh terus ke premis kami untuk perbincangan dari hati ke hati. Lagi best, boleh terus rasa dan menikmati puerh tea yang anda inginkan. Di bawah merupakan 3 contoh teh puerh yang menggunakan jenama sendiri tapi mendapatkan stok teh puerh dari kami.


Usah risau dan bimbang, kami akan berikan bimbingan bagaiman cara untuk mendapatkan jualan dan mampu menjana pendapatan yang lumayan dengan puerh tea. Hubungi kami dengan menekan whatsapp icon di bawah.




TeaZheng
Kedai Teh Cina Muslim
Bangi Avenue, Kajang.


Share:

0 comments:

Post a Comment

Ingin lebih jelas whatsapp ajer terus..

Contact Us!

Contact Us!

HALAL FROM YUNNAN

HALAL FROM YUNNAN

Featured Post

SIMTOM LEPAS RAYA - LEGAKAN DENGAN PUERH TEA TEAZHENG

Mesti ada yang mengalami seperti gambar di atas kan? Semuanya gara-gara pemakanan. Pemakanan yang tidak terjaga dan tidak teratur sepanjang ...

About Me

My photo
I am puerh tea addict! You may ask me about puerh tea via 018 3581121.
Powered by Blogger.

PROMOTION

Total Pageviews

Definition List

Definition List

KAMI BAWAKAN YANG ASLI

KAMI BAWAKAN YANG ASLI

Ordered List

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support